
Ново
CK1046 - Комплект за фиксиране на двигатели - Citroen/Peugeot
Важен комплект за центроване при смяна на ангренажен ремък на Citroen/Peugeot, бензин HPi или HDi дизел. ЦентрованеПри смяна на ангренажен ремък, много важно е да се работи правилно и да се осигури синхронизиране на движението на клапани и бутала. Пр... Още информация
100.00 лв.(51.13€)
Без данък: 100.00 лв.(51.13€)
- Stock: In Stock
- Модел: CK1046
- Код: CK1046
Products Sold: 0
Product Views: 3
Важен комплект за центроване при смяна на ангренажен ремък на Citroen/Peugeot, бензин HPi или HDi дизел.
Центроване
При смяна на ангренажен ремък, много важно е да се работи правилно и да се осигури синхронизиране на движението на клапани и бутала. При неправилно поставяне на ремъка на двигатели с припокриване в траекториите има опасност клапан да удари в бутало. Подобен проблем е и при верига или зъбен ангренаж.
За да се избегне неправилен монтаж на ремъка на гладката страна (гърба) на ремъка има маркирани с боя белези, които се поставят точно в съвпадащи с белезите на ангренажните колела на разпределителния вал и коляновия вал.
Този метод крие известен риск (когато съотношението на предавателното число на ангренажните колела е ½) за това винаги се проверява с фиксатори.
Центроване
При смяна на ангренажен ремък, много важно е да се работи правилно и да се осигури синхронизиране на движението на клапани и бутала. При неправилно поставяне на ремъка на двигатели с припокриване в траекториите има опасност клапан да удари в бутало. Подобен проблем е и при верига или зъбен ангренаж.
За да се избегне неправилен монтаж на ремъка на гладката страна (гърба) на ремъка има маркирани с боя белези, които се поставят точно в съвпадащи с белезите на ангренажните колела на разпределителния вал и коляновия вал.
Този метод крие известен риск (когато съотношението на предавателното число на ангренажните колела е ½) за това винаги се проверява с фиксатори.